HTML

7478

Szép Új Bárdudvarnok program megvalósításának módja

Köszöntő

Szia, Szervusz, Helló, Üdvözöllek!

Képviselő-testületem - Szívem minden melegével ajánlom őket!

Szép Új Bárdudvarnok program 2010-2014-2024

2011.04.28. 16:18 Andor István

Támogatók

Címkék: támogatók a térségi együttműködés rendszere élet&művészet

 

A kampány támogatói:

József Attila költő,

Róth Miksa üvegfestő,

Kern András színművész, dalszerző

Bródy János dalszerző, előadó

Hajós András dalszerző, előadó

Belga zenekar

 

Find more artists like Moodreporter at Myspace Music 

 

Kern András Zenés táncos nőnapi ünnepség a Guvátinál nyereségrészesedéssel by Andor István

 Kern András: Zenés-táncos nőnapi ünnepség a Guvátinál nyereségrészesedéssel


Rádióbemondó:
Kossuth rádió, Budapest. Tizenkilenc óra, huszonöt perc. Most kapcsoljuk a Guváti vállalat nagytermét. A riporter Tóth Péter Sándor.

Riporter:
Kedves hallgatóink. Közvetítést adunk a Guváti zenés-táncos nőnapi ünnepségéről. Kandi mikrofonunkkal meglessük a dolgozók emelkedett hangulatú, egyben mégis bensőséges boldogságát, mert a hangulat bizony már a tetőfokára hágott.

[Háttérből a "Mindenki másképp csinálja" dallam szűrődik be, a tömeg énekli]

Lajos bá:
Kis csendet kérek majd! Jó szórakozást kívánunk a Guváti elvtársak minden kedves dolgozójának ezen a zenés-táncos nőnapi ünnepségen nyereségrészesedéssel! [Taps. Hol a lóóóvé?]

Igen, a pénz is meglesz... majd, de addig is amíg minden kedves vállalatunk dolgozóinak... ma először végre szabadon, demokratikusan, amit gondoltok na! [Taps] Ez itt a mikrofon és tettem ide egy 50 literes söröshordót [Taps, ováció] ezt a kishasast... köszönöm szépen... hogy aki nem éri fel, azi nyugodtan! Tessék akkor! Tessék! Én át is adtam a szót! [Tömeg kiabál] Mi volt a mikrofonommal Imre?

Imre:
Én jövök? Itt vagyok Lajos bácsi! Csinálom! Akkor egy olyan bevezetőt:
Látom, sokan még tétováznak,
Küzdjük le együtt a mikrofonlázat!
Beszélni könnyű, csak levegő kell,
A gyomroddal a gégédbe nyomjad fel! [Elszórt taps]
Lassan lebegtesd a hangszálakat,
S ha lehet közben ne köpd le magad!
Ennyi az egész, tessék bátran,
Látjátok én is milyen jól csináltam! [Taps, nyögések, ordítás]

Így tetszett gondolni, Lajos bácsi? [Jó hát!] Én akkor le is lépnék! [Csörömpölés] Jaj!

Mély hang:

Kicsikém maga is Guvátis, de meg dugnám magát is...

Lajos bá:
Szólásra emelkedik Tüdő Gyula bácsi, aki 49 éve dolgozik 50 éve! [Ováció, taps]

Gyula bá:
Azt akarom mondani, hogy ami itt van,
Azér' én nem ezér' harcoltam!
És most is tudom, hogy hol van a helyem,
Ne higyjék azt hogy be is veszem<b 

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://7478.blog.hu/api/trackback/id/tr292862177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása