HTML

7478

Szép Új Bárdudvarnok program megvalósításának módja

Köszöntő

Szia, Szervusz, Helló, Üdvözöllek!

Képviselő-testületem - Szívem minden melegével ajánlom őket!

Szép Új Bárdudvarnok program 2010-2014-2024

2012.03.28. 23:59 Andor István

Az egyetlen forradalmár

Címkék: élet&művészet

 

Napozz Holddal a kispálfilm DVD
B. oldal
Forradalmár 15 kameraállásból
10/10

Dalszöveg:

1. Kilöktek az útra, az autó rám dudált
Néztem, mint alma nélkül a szelíd almafák
A házak falaira puskát rajzoltam
Az egyetlen forradalmár vagyok a városban

2. Most puska a vállamon, a lovam felnyerít
Esténként eszem meg a kihűlt reggelit
Szeretem a nőket, de ők engem jobban
Az egyetlen forradalmár vagyok a városban

3. S mivel forradalmár minden városba kell
Nekem meg ez a város nagyon megfelel
Az autók elé, az útra vetem magam
Az egyetlen forradalmár vagyok a városban

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://7478.blog.hu/api/trackback/id/tr204347600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása