HTML

7478

Szép Új Bárdudvarnok program megvalósításának módja

Köszöntő

Szia, Szervusz, Helló, Üdvözöllek!

Képviselő-testületem - Szívem minden melegével ajánlom őket!

Szép Új Bárdudvarnok program 2010-2014-2024

2011.11.27. 14:01 Andor István

Alulírott, tisztelettel kérem!

Címkék: élet&művészet

 „Emberek!!!

Nem vadak, elmék vagyunk!

Szívünk, míg vágyat érlel, nem kartotékadat!”

 

Alulírott tisztelettel kérem,

hogy ne kelljen többé kérnem,

 

Adamis Anna

Kérvény

 

 

Alulírott tisztelettel kérem,

hogy ne kelljen többé kérnem,

 

kérvényt írnom, kérelmeznem,

igényelnem, megkeresnem,

 

 

benyújtanom, fellebbeznem,

fordulnom és elleneznem,

 

csatolnom és mellékelnem,

 

értelmeznem, vélelmeznem,

 

előadnom, bizonygatnom,

 

érvelnem és hangsúlyoznom,

 

tárgyalnom és bekezdenem,

 

bevallanom, befejeznem,

 

kitöltenem, rubrikáznom,

 

szerkesztenem, magyaráznom,

 

írógéppel, kézírással,

 

nagybetűkkel vagy s.k.-val,

 

két példányban, ajánlva,

 

bélyegekkel ellátva,

 

hivatalnak, titkárságnak,

 

alosztálynak főosztálynak,

 

engedélyért folyamodnom,

pecsétekben gondolkodnom,

 

iktatnom és iktattatnom,

 

számmá, ügyirattá válnom,

 

cukorspárgával átkötve,

 

irattárba letéve,

 

mit majd belep az idő. ..

 

- a nem kívánt törlendő.

 

Alulírott tisztelettel kérem,

hogy ne kelljen többé kérnem.

 

 

Kérni, ami járna,

 

és senkinek sem fájna,

 

és a ténynél fogva, hogy vagyok,

megillet, mint ma a tegnapot,

 

 

a szónál fogva, hogy élek,

 

megilletne tán az élet,

 

a jognál fogva, hogy lélegezhetem,

megillet, mióta itt létezhetem,

 

 

a körülmények alapján, hogy lettem,

egyszerűen embernek születtem,

 

és az időnél fogva, hogy felnőttem,

láthatom, mi állhat előttem.

 

 


 

A törvényes határidon belül,

 

az íratlan törvények alapján

 

kérem, hogy ne kelljen többet kérnem,

 

amikor én nem akarok mást,

 

csak lépni, látni, tenni, venni,

lakni, járni, jönni, menni,

vagyis lenni,

 

meg néha

őgyelegni, kódorogni,

rosszalkodni, játszadozni,

egyszóval: élni.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://7478.blog.hu/api/trackback/id/tr383415189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása